A kortárs képzőművészeti marketing és annak hiánya? – fotók és hangfelvétel az eseményről

Miről is szólt ez az ülés? Néhány mondatban és néhány képben igyekszünk ezt felidézni.

A kortárs magyar képzőművészeti marketing jelenlétét és lehetőségeit kerestük két fiatal szakmabeli segítségével, Lendvai Linda, a Supermarket Gallery alapítójával, és Szinyova Gergő festőművésszel.

Szóba került a művészeti egyetemek elvégzése utáni sokk, a szerencsét hozó fordulat, és az ezt végig kísérő online jelenlét fontossága.

Receptet ugyan nem alkottunk a sikerre, de azt a tanulságot megkaptuk, hogy mennyire fontos a tudatos online management kiépítése, és a hazai mellett a nemzetközi szakmai jelenlét.

A beszélgetés hangfelvétele meghallgatható itt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s